Vis daugiau „iPhone” naudotojų praneša, kad naujausias iOS atnaujinimas trikdo fonines užduotis, vėluoja siųsti pranešimus ir sutrikdo kai kuriuos duomenų mainus tarp programų. Problema pasireiškia keliuose modeliuose ir sukelia nevienodus simptomus – nuo praleistų įspėjimų iki sustojusios sinchronizacijos po miego režimo. Pirminė analizė rodo, kad tai sistemos proceso konfliktas, o ne naudotojo nustatymų problema. Toliau pateikiamos išsamesnės rekomendacijos, kaip nustatyti paveiktus įrenginius ir sumažinti žalą, kol bus išleistas pataisymas.
Ką pakeitė atnaujinimas ir kodėl tai svarbu
Kaip iš pažiūros įprastas iPhone atnaujinimas pakeitė įrenginio veikimą ir kodėl tai svarbu: pataisymas pakeitė foninių programų atnaujinimo prioritetus ir sugriežtino smėlio dėžės leidimus tam tikroms trečiųjų šalių paslaugoms, o tai sumažina daugiafunkcinio darbo efektyvumą ir gali blokuoti tarprograminius duomenų srautus, kuriais remiasi produktyvumo ir prieinamumo įrankiai.
Tyrėjai pažymi, kad atnaujinimas pertvarko sistemos išteklių paskirstymą, teikdamas pirmenybę priekinio plano stabilumui, o ne foniniam tęstinumui.
Programų kūrėjai praneša apie apribotus IPC kanalus ir sutrumpintus foninių užduočių vykdymo langus.
Bendruomenėms, priklausančioms nuo bendrų darbo eigų ir pagalbinių technologijų, šie pokyčiai nutraukia nusistovėjusias rutinas.
Pakeitimas skatina raginti tikslinius taisymus, aiškesnius leidimo pastabas ir greitus taisymo būdus.
Simptomai, apie kuriuos praneša vartotojai
Vartotojai vis dažniau praneša apie nuoseklų požymių rinkinį po atnaujinimo: programėlės nebesinchronizuoja fone, vėluojantys arba negaunami pranešimai, nutrūkstantys failų perdavimai tarp programėlių ir sumažėjęs pagalbinių bei produktyvumo įrankių funkcionalumas.
Iš forumų ir socialinių kanalų surinktos ataskaitos aprašo pasikartojančius modelius: foninis programėlių atnaujinimas sustoja po miego režimo, „push” pranešimai ateina valandomis vėliau arba visai neateina, iškarpinės ir „vilk ir mesk” veiksmai nutrūksta perdavimo metu, o pritaikymo neįgaliesiems spartieji klavišai nebereaguoja.
Paveikti vartotojai pažymi darbo eigos sutrikimus, prarastus pranešimus ir sumažėjusį pasitikėjimą įrenginio patikimumu.
Kolegų atliekami tyrimai pabrėžia atkartojimo žingsnius ir skatina dalintis žurnalais, kad būtų lengviau bendruomeniškai šalinti problemas ir diagnozuoti kūrėjams.
Kurie iPhone modeliai yra paveikti
Preliminarūs pranešimai rodo, kad problema apima kelias iPhone kartas, o ne yra izoliuota vienai modelių linijai. Tyrėjai užregistravo pranešimus nuo naujausių flagmanų modelių iki kelių senesnių įrenginių, kurie vis dar gauna atnaujinimą.
Ryškėja modelis, siejantis paveiktus įrenginius su tais, kuriuose veikia naujausia programinės įrangos versija, o ne su konkrečiomis aparatinės įrangos revizijomis. Bendruomenės diskusijos ir technikų žurnalai rodo kintamumą: kai kurie to paties modelio įrenginiai lieka nepaveikti, o kiti rodo simptomus.
Analitikai pabrėžia, kad apimtis atrodo plati, bet ne universali, ir kad bendros programinės įrangos sąlygos greičiausiai paaiškina grupavimąsi tarp įvairių modelių vartotojų bendruomenėje.
Kaip patikrinti, ar jūsų telefonas susiduria su šia klaida
Lyginant įrenginio elgseną su trumpu kontroliniu sąrašu, galima nustatyti, ar yra su atnaujinimu susijusi klaida. Kontrolinis sąrašas apima netikėtus programėlių užstrigimus, staigius perkrovimus, baterijos išsikrovimo anomalijas ir nereaguojančius valdiklius.
Stebėkite dažnumą ir kontekstą: atkreipkite dėmesį, ar problemos kyla po konkrečių veiksmų, ar atsitiktinai. Užsirašykite laiko žymes, programėlių pavadinimus ir naujausius nustatymų pakeitimus, kad sudarytumėte aiškų modelį.
Palyginkite savo išvadas su kitų vartotojų patirtimi bendruomenės forumuose, kad pamatytumėte bendrus simptomus. Darykite objektyvius užrašus ir venkite prielaidų apie priežastinius ryšius.
Šis metodiškas požiūris padeda asmenims ir grupėms patvirtinti, ar jų įrenginiuose pasireiškia tos pačios klaidos charakteristikos, prieš ieškant sprendimų.
Greiti žingsniai užstrigimams ir gedimams sumažinti
Po simptomų modelių dokumentavimo, neatidėliotini veiksmai gali sumažinti užstrigimus ir gedimus, kol tęsiama tolesnė analizė. Rekomendacijose patariama paleisti įrenginį iš naujo, uždaryti nebūtinas programas ir pritaikyti galimus programų atnaujinimus, kad būtų izoliuoti probleminius procesus.
Vartotojams patariama pašalinti neseniai įdiegtas programas, susijusias su pranešimais, ir išvalyti laikinąsias podėlius, kur tai palaikoma.
Jei nestabilumas išlieka, kontroliuojamas paleidimas iš naujo saugiomis sąlygomis ir gedimo atkūrimas su minimaliu programų skaičiumi padeda tyrėjams. Išsaugokite žurnalus ir užsirašykite tikslius veiksmus, kurie sukelia problemas; pasidalinkite išvadomis su bendruomene ir pagalbos kanalais.
Kolektyvinis pranešimų teikimas pagreitina pagrindinių priežasčių nustatymą ir skatina praktines laikinas apsaugos priemones.
Kaip sumažinti akumuliatoriaus išsikrovimą dabar
Reaguojant į pranešimus apie pernelyg didelį baterijos išsikrovimą po atnaujinimo, vartotojai turėtų nedelsiant taikyti tikslines energijos taupymo priemones, kad stabilizuotų baterijos veikimo laiką, kol vyksta diagnostika.
Rekomendacijose patariama sumažinti ekrano ryškumą, įjungti mažos energijos režimą, išjungti foninį programėlių atnaujinimą neesminėms programėlėms ir išjungti nereikalingas vietos nustatymo paslaugas.
Neseniai naudotų programėlių uždarymas ir įrenginio perkrovimas gali sustabdyti nekontroliuojamus procesus.
Vartotojams patariama pristabdyti automatinius atsisiuntimus ir gauti paštą rankiniu būdu.
Baterijos naudojimo stebėjimas nustatymuose padeda nustatyti problemas keliančias programėles.
Šie žingsniai yra praktiniai, bendruomenei naudingi veiksmai, padedantys taupyti energiją ir leidžiantys kolektyviai šalinti triktis nerizikuojant duomenimis ar nereikalaujant pažangių techninių įgūdžių.
Jūsų duomenų apsauga prieš bandant taisymus
Kai bus atlikti pagrindiniai energijos taupymo veiksmai, vartotojai turėtų apsaugoti savo duomenis prieš bandydami bet kokius taisymus, kurie galėtų pakeisti įrenginio būseną.
Bendruomenei patariama patikrinti atsargines kopijas—iCloud ir vietines—patvirtinant jų užbaigimą ir naujausias laiko žymas. Eksportuokite svarbius failus ir nuotraukas į antrinę vietą, kai tai įmanoma.
Atkreipkite dėmesį į programėlių duomenis: įsitikinkite, kad žinučių ir sveikatos įrašai tinkamai sinchronizuojami.
Sukurkite įrenginio atvaizdą arba vadovaukitės dokumentuotomis atsarginių kopijų procedūromis, kad išsaugotumėte dabartines konfigūracijas.
Užsirašykite Apple ID ir dviejų veiksnių prieigos metodus, kad išvengtumėte užrakinimo.
Turėkite kontrolinį sąrašą, kad asmenys jaustųsi palaikomi ir galėtų atkurti įprastą veikimą, jei trikčių šalinimui prireiktų atstatymų ar pakartotinių diegimų.
Laikini sprendimai, kol „Apple” išleis pataisą
Naudotojams, kuriuos paveikė atnaujinimo klaida, laikini sprendimai orientuoti į rizikos mažinimą išsaugant funkcionalumą, kol bus išleistas oficialus pataisymas.
Asmenys turėtų išjungti paveiktas funkcijas Nustatymuose, atšaukti neesminius programėlių leidimus ir apriboti tinklo bendrinimą tik patikimam Wi-Fi. Įrenginio paleidimas iš naujo ir laipsniškų programėlių atnaujinimų diegimas gali sumažinti nestabilumą.
Bendruomenės išbandyti pataisymai – aiškiai pažymėti ir patvirtinti kelių naudotojų – siūlo galimybes, tačiau reikalauja atsargumo; tiksliai laikykitės instrukcijų ir darykite atsargines kopijas.
Tie, kurie siekia tęstinumo, gali naudoti alternatyvias programėles su panašiomis galimybėmis arba antrinį įrenginį jautrioms užduotims. Reguliariai stebėkite oficialius kanalus, kad gautumėte patvirtinimą prieš atlikdami didelius pakeitimus.
Kaip pranešti apie problemą „Apple” ir sekti taisymo eigą
Aiškios, dokumentuotos ataskaitos pateikimas „Apple” ir jos eigos stebėjimas garantuoja, kad problema sulauks savalaikio dėmesio ir padės kitiems paveiktiems vartotojams. Pranešėjas turėtų surinkti įrenginio modelį, iOS versiją, tikslius veiksmus, ekrano kopijas arba žurnalus ir pasikartojimo dažnumą.
Naudokite „Apple” „Feedback Assistant” arba support.apple.com, kad pateiktumėte vieną ataskaitą; pridėkite įrodymus ir glaustą santrauką. Pasidalykite ataskaitos ID bendruomenės forumuose ar socialinėse grupėse, kad sujungtumėte dublikatus.
Reguliariai tikrinkite „Feedback Assistant” dėl būsenos atnaujinimų ir „Apple Developer” arba sistemos būsenos puslapius dėl platesnių pranešimų. Koordinuotas, įrodymais pagrįstas pranešimas padidina matomumą, pagreitina rūšiavimą ir skatina bendrą kelią link problemos sprendimo paveiktiems vartotojams.